Medewerker E-commerce / klantenservice bij innovatief mediabedrijf in Amersfoort: Scala, deel(t) je passie!

Bij Scala geloven we dat iedereen talenten heeft en als onderdeel van het team zet je die van jou 100% in. Je onderneemt binnen de onderneming met veel werkplezier op jouw manier, waarbij we elkaar als collega’s helpen succesvol te zijn. En dat werkt! Scala groeit, als zelfstandig en innovatief crossmediabedrijf in Amersfoort, tegen de stroom in met onze creatieve merken.

Wil jij werken in een gezellig team, af en toe denken aan je gezondheid (traploop challenge, fietsen achter je computer) en regelmatig genieten van een borrel? Dan zit je bij Scala goed!

Wij zoeken een medewerker E-commerce/klantenservice webshop. Ben jij de resultaatgerichte, overtuigende en klantgerichte teamspeler met hart voor de zaak, die houdt van dynamiek? Lees dan verder!

Scala bezit merken in de vorm van tijdschriften en online platforms voor mensen met een passie. Met 20 collega’s en 300 freelancers bereiken – en begrijpen – wij meer dan 883.000 mensen die creatief bezig willen zijn. Dát is onze passie.

Samen met je e-commerce collega’s werk je aan de optimalisatie van onze webshop HobbYou. Je zorg voor de plaatsing van de producten, doet social media uitingen en denkt mee om onze mooie merken nog beter onder de aandacht te brengen zodat de conversie stijgt. Daarnaast ben jij als medewerker klantenservice het eerste aanspreekpunt bij vragen rondom de webshop via chat, mail, social media en telefoon. Je denkt in commerciële oplossingen en verzorgt samen met je collega’s de e-mailmarketing.

Bij Scala gaan plezier en aanpakken hand in hand. Er gebeurt altijd wat en we bepalen samen de toekomst van Scala. Er is veel ruimte voor zelfontwikkeling en een goede balans tussen werk en privé is belangrijk. Het aantal dagen per week bepalen we daarom ook samen.

Is bovenstaande rol jou op het lijf geschreven? Laat ons weten waarom we elkaar kunnen versterken! Naast je CV zijn we erg benieuwd naar je motivatie voor Scala en voor deze functie.

Functiewensen:

  • opleiding op minimaal MBO niveau
  • bij voorkeur kennis van webshops (wordpress) en conversie
  • commerciële instelling en klantgericht
  • gewend om onder druk en met targets te werken
  • computerkennis, bij voorkeur ook Excel
  • secuur
  • voelt zich verantwoordelijk
  • taakgericht
  • communicatief
  • kerntaken kunnen onderscheiden
  • teamgeest
  • flexibel
  • houdt van aanpakken
  • goede beheersing van de Nederlandse taal in woord en geschrift
  • houdt van social media
  • vernieuwingsgericht
  • goed in plannen
  • creatief, denkt out of the box

Wij bieden:

  • flexibele uren
  • salariëring in overeenstemming met de functie
  • prettige werksfeer in teamverband
  • veel ruimte voor eigen inbreng en innovatie
  • functie nedewerker e-commerce/klantenservice
  • functie voor 4-5 dagen per week

Solliciteren? Stuur jouw motivatiebrief of -video en CV vóór 22 maart 2021 t.a.v. Ingrid Vollebregt, sollicitatie[at]uitgeverijscala.nl. De eerste gesprekken vinden spoedig daarna plaats.

Aangeraden berichten